Informatie en Advieslijn

Informatie en Advieslijn

Contactpersonen

  • Annet Reusink

    Annet Reusink

  • Isa Verschoor

    Isa Verschoor

Vragen stellen Voor wie is de Informatie en Advieslijn?

Je komt soms in situaties terecht waar je niet veel van afweet. Heb je geen idee waar je moet beginnen met zoeken naar informatie? Of kom je juist veel informatie tegen en ben je het overzicht kwijt? Dan kan het fijn zijn om iemand te spreken die met je meekijkt en je op weg helpt. Bij de Informatie en Advieslijn kun je vragen stellen als:

  • Ik heb thuiszorg nodig; hoe regel ik dat?
  • Wat kan ik doen om geld te besparen, zodat ik niet elke maand geld tekort kom?
  • Waar vind ik een logeerhuis voor mijn kind met een beperking?

We zijn bereikbaar via:

  • Telefoon
  • E-mail

WhatsApp Jong en geldvragen

Als je jong bent en vragen hebt over geld, kun je ons bereiken via WhatsApp. We beantwoorden je vragen op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur.

Je kunt vragen stellen over alles wat met geld te maken heeft, zoals:

  • Ik ben mijn bijbaan kwijt of mijn flexcontract is ontbonden; wat nu?
  • Kan ik extra studiefinanciering lenen?
  • Ik kan mijn zorgverzekering niet betalen; wat kan ik nu doen?

Veelgestelde vragen Jouw vraag, ons antwoord

Ja.

Nee, je hebt geen verwijzing nodig en je kunt je direct bij ons aanmelden.

Nee, je kunt je alleen aanmelden als je in de gemeente Utrecht woont. Mogelijk biedt je eigen woonplaats een soortgelijke mogelijkheid aan.