Domstad PlusBus kantoormedewerker

Domstad PlusBus kantoormedewerker

Uitjes voorbereiden Word kantoorvrijwilliger

Als kantoorvrijwilliger zorg je dat de uitjes van de Domstad PlusBus goed voorbereid worden. Je hebt telefonisch contact met de deelnemers en neemt de aanmeldingen voor de uitjes aan. Voor de chauffeurs en de gastheren/gastvrouwen maak je rittenlijsten. Je verricht licht administratief werk. Op ons kantoor heerst een gezellige sfeer. 

Klantvriendelijk Aan de slag als kantoorvrijwilliger

Enthousiast geworden? We maken graag kennis met je als je je herkent in de volgende eigenschappen:

  • Je hebt enige administratieve werkervaring en werkt gemakkelijk met een computer 
  • Je hebt een open, klantvriendelijke houding, bent geduldig en kunt goed luisteren naar onze deelnemers 
  • Je vindt het leuk om met deelnemers te telefoneren en informatie te verwerken in ons boekingssysteem
  • Je bent bij voorkeur 2 dagen per week van 10.00/11:00 tot 14.00 uur beschikbaar 

Ontwikkeling Wat bieden we jou?

Bij U Centraal zorgen we goed voor onze vrijwilligers. Zolang je vrijwilliger bent kun je rekenen op onze begeleiding en je werken aan je ontwikkeling. We hebben een uitgebreid scholingsprogramma voor vrijwilligers. Sommige trainingen en bijeenkomsten bezoek je voordat je begint met het vrijwilligerswerk. En aan andere scholing kun je deelnemen om je kennis te verdiepen of omdat je een thema interessant vindt. Ook kun je andere vrijwilligers ontmoeten tijdens intervisiebijeenkomsten en borrels. We werken samen met andere organisaties in de stad, waar je ook regelmatig kunt deelnemen aan workshops en lezingen.

Aanmelden Wat kun je verwachten

  1. Je meldt je aan
  2. We nemen contact op voor een kennismakingsgesprek
  3. Je wordt ingewerkt
  4. Je gaat aan de slag in het team
DomstadPlusBus kantoormedewerker

Veelgestelde vragen Jouw vraag, ons antwoord

Nee. Als je kosten maakt voor het vrijwilligerswerk, dan krijg je een onkostenvergoeding. 

Nee.