De Cliëntenraad kijkt door de ogen van cliënten naar de organisatie en het beleid. Zij geeft gevraagd en ongevraagd advies aan de bestuurder van U Centraal.
De Cliëntenraad bestaat uit cliënten van U Centraal en mensen die daar vanuit hun deskundigheid zitting in hebben genomen. Nieuwe leden zijn van harte welkom. Zie voor meer informatie de openstaande vacature Cliëntenraadslid.
U kunt contact opnemen met de Cliëntenraad als u uw stem wilt laten horen of ideeën heeft over de dagelijkse praktijk bij U Centraal beter kan. Mail naar clientenraad@stichting-pk.nl of bel Annemie van Antwerpen, 030-2361717.
‘Ik ben hier ongelooflijk mee geholpen. Wist niet dat het bestond en ben zeer onder de indruk.’ Client Financien en Administraties, clienttevredenheidsonderzoek 2016
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via onze chat, per e-mail of telefoon krijgt u hulp van een medewerker van U Centraal. Hieronder ziet u een overzicht van die mogelijkheden.
Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat
Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact