Waar: Boothstraat 7, 3512 BT Utrecht
Wanneer: 3 december 13:30
Tijdens deze stedelijke bijeenkomst brengen we gezamenlijk de wensen en behoeften rond Informatievoorziening en Onafhankelijke Cliëntondersteuning van de Utrechtse wijken, organisaties en bewonersinitiatieven in kaart.
Het is belangrijk dat bewoners toegang hebben tot betrouwbare informatie en onafhankelijke cliëntondersteuning. Liefst zo dichtbij mogelijk, in hun eigen wijk. Zo kan iedereen optimaal kennisnemen en gebruik maken van de beschikbare regelingen, voorzieningen en activiteiten.
Inloop vanaf: 13.00 uur
Start bijeenkomst: 13.30 uur onder leiding van Cees Grimbergen
WAAR EN WANNEER
Maandag 3 december
13.30 tot 16.30 (met uitloop in een borrel tot 17.00 uur )
Boothstraat 7, 3512 BT Utrecht
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via onze chat, het forum, per e-mail of telefoon krijgt u hulp van een medewerker van U Centraal. Hieronder ziet u een overzicht van die mogelijkheden.
Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat
Een ander kan veel hebben aan uw ervaringen of omgekeerd. Op het forum deelt u vragen en antwoorden met andere gebruikers, zowel beroepskrachten als gewone Utrechters. Lezen mag altijd, reageren kan alleen met een inlog bij Mijn Gids. Dit forum is bedoeld voor iedereen die woont, werkt of zorgt in Utrecht.
Naar het forum
Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact